Longboard 101, 6. del – Lita vs. precizna podvozja

Longboard 101, 6. del – Lita vs. precizna podvozja

Omenil sem že, da podvozja delimo glede na postavitev kingpina na regular kingpin in reverse kingpin podvozja. Lahko pa najdemo razlike tudi pri načinu, kako je podvozje izdelano. Podvozje je lahko narejeno po dveh različnih metodah. Metoda, po kateri je podvozje izdelano pa ima velik vpliv na to, kako se podvozje obnaša, čeprav je potrebno razumeti, da kot začetnik razlik ne bomo opazili.

Prvi in najbolj pogost način izdelave so lita podvozja. Lita podvozja so narejena iz aluminija, ki ga stopljenega ulijejo v kalupe.  Taka podvozja so cenejša  ter manj precizno narejena. Vseeno pa to ne pomeni, da so slabša. James Kelly, eden boljših tekmovalcev v downhillu uporablja izključno Randal podvozja, čeprav se na tekmovanjih opazi prevlado preciznih tipov. Znani predstavniki takih podvozji so Independent, Randal, Paris, Bear itd…

Bear

Precizna podvozja so malo bolj dodelana različica. Namesto litega aluminija so s CNC mašino izrezane iz kosa aluminija, ki je ponavadi tudi boljše kvalitete. Ta podvozja so veliko bolj precizno izdelana kot pa tista, ki so izdelana v kalupih. Tam mere nikoli niso čisto točne. Zaradi te natančnosti so podvozja brez kakršnega koli lufta. Vsak gib se prenese direktno na dilo, kar omogoča večjo natančnost in predvidljivost. Ta podvozja so ponavadi tudi veliko močnejša. So pa v veliki večini namenjena downhillu. Cene takih podvozji so zelo velike, saj se gibljejo od 250€ do skoraj 500€. Primeri teh podvozji so SurfRodz, Kalahani, Aera, Munkae…

SurfRodz

Za katera podvozja se odločit je tukaj dokaj jasno. Zelo težko upravičimo nakup preciznega podvozja, če se ne ukvarjamo s tekmovanjem. V velikem pogledu nas pri kruzanju in freeride-u ovirajo (izjema je recimo SurfRodz, ki se bojda odlično obnese povsod). Če šele začenjamo longboardat je najbolje, da kar odmislimo dražjo varianto. Ko pa napredujemo v svojih sposobnosti ter se morda začnemo ukvarjati s tekmovanji pa lahko začnemo razmišljati o preciznih podvozjih.


© 2018 Longboard Magazine Slovenija
LONGBOARD MAGAZINE
SLOVENIJA

Kontakt

Longboard Magazine Slovenija
urednistvo@longboard.si
+386 70 253 495

OR
PRIDUŽI SE NAM!
Živjo! Logboard Magazin Slovenija je več, kot samo spletna stran. Mi smo ekipa in prijatelji, mi smo slovenska longboard scena :) Pri nas je dobrodošel vsak in tako tudi ti. Pridruži se nam! Se vidimo!
{subscription-facebook}
{subscription-google}