Dostava in vračila

Kupljeno blago uporabnika na spletnem mestu Noli.si se pripravi in odpremi v najkrajšem možnem času. Priprava na dostavo in odprema naročila dostavni službi se izvede takoj, ko uporabnik na svoj elektronski naslov prejme obvestilo, da je naročilo v izvedbi.

Kupljeno blago se odpremi v dveh, najkasneje v osmih delovnih dneh od datuma plačila naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja. Ponudnik v dogovorjenem roku artikle pripravi in odpošlje.

V primeru, da se uporabnik (kupec) pravočasno odloči za preklic naročila, mora ponudnika o tem nemudoma obvestiti na elektronski naslov info@noli.si ali na telefonsko številko +386 70 253 495.

Če je bilo naročilo v tem času že odpremljeno, pošiljko uporabnik zavrne dostavni službi. V takšnem primeru se vračilo kupnine vrne uporabniku, ko ponudnik prejme vrnjeno blago oziroma ko kupec predloži potrdilo o vračilu. Če uporabnik v roku 14 dni od prejetja obvestila o dostavljeni pošiljki ne prevzame blaga, se šteje, da je kupec naročilo preklical.

Dostavo pošiljk izvaja Pošta Slovenije, ki svoje storitve opravlja v skladu s svojimi splošnimi pogoji. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Stroški dostave
V vseh primerih, ne glede na znesek nakupa, razen, če je navedeno drugače in je uporabnik o tem ustrezno obveščen, je dostava brezplačna.

Pri načinu plačila po povzetju je uporabnik (kupec), kljub brezplačni poštnini, dolžan pokriti dodatni stroške “plačila po povzetju” katere skupaj s kupnino poravna z dostavno službo ob prevzemu pošiljke na domu. Strošek provizije, ki se navezuje na “plačilo po povzetju” se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in znaša 1,05 EUR.

V primeru, da vas v času dostave ni na navedenem naslovu, boste v poštni nabiralnik prejeli obvestilo o dostavi. Naročene izdelke lahko v takšnem primeru plačate in prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

Čas dostave
Čas dostave prikazan na spletnem mestu Noli.si se nanaša na čas, ki ga potrebuje dostavna služba za dostavo pošiljke. Čas dostave je odvisen od razpoložljivosti zaloge izdelkov, načina in kraja dostave.

Dobavni rok je seštevek časa, ki je potreben za pripravo blaga na pošiljanje in časa, ki je potreben, da pošiljka prispe.

Izdelki bodo dostavljeni na naslov uporabnika v roku najmanj 3 in največ 14 dneh od datuma naročila oziroma od datuma izvedenega plačila. V primeru kakršnih koli sprememb o času dostave, uporabnik na svoj elektronski naslov prejme elektronsko sporočilo v katerem je naveden predviden rok dostave naročila.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk, ki se odpremijo delno ali hkrati.

Reklamacije in vračila

Vsi odpremljeni izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani brez poškodb. Izdelki so skrbno zapakirani v škatlo za dostavo, v originalni embalaži, da bi do uporabnika (kupca) prišli nepoškodovani. V primeru, da v dostavljenem paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), je kupec dolžan to sporočiti ponudniku na elektronski naslov info@noli.si z izpolnjenim reklamacijskim obrazcem najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri vseh reklamacijah in vračilih vas prosimo za natančen opis napake skupaj s fotografijami, da lahko ocenimo in korektno obdelamo vašo pritožbo in vam svetujemo glede nadaljnjih korakov kakor hitro je to mogoče.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler kupec ne predloži dokazila o vračilu.

Prosimo upoštevajte, da se čas obdelave razlikuje, odvisno od dobavitelja in da le to povprečno traja do 6 tednov. Garancija je odvisna od posameznih pogojev proizvajalca.

Napačno dostavljeno blago
Uporabnik je dolžan ob prevzemu paketa takoj pregledati prejeto blago. Če poslani paket vsebuje napačno blago oziroma artikle, ki se razlikujejo od artiklov navedenih na dobavnici, mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu obvestiti ponudnika preko elektronskega naslova info@noli.si ter zraven priložiti izpolnjeni reklamacijski obrazec.

Na podlagi elektronskega obvestila s priloženim izpolnjenim reklamacijskim obrazcem, spletna trgovina Noli.si uporabniku (kupcu) v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu prvega izdelka je uporabnik dolžan napačno blago po pošti vrniti ponudniku s priloženim natisnjenim in izpolnjenim reklamacijskim obrazcem.

Fizično poškodovani izdelki
Uporabnik je dolžan ob prevzemu paketa takoj pregledati prejeto blago. Če je v dostavljenem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora uporabnik (kupec) takoj oziroma najkasneje v 3 delovnih dneh od prevzema o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in spletno trgovino Noli.si na elektronski naslov info@noli.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec.

Na podlagi ustreznega obvestila in če je pritožba odobrena, Noli.si v najkrajšem možnem času zamenja izdelek ali vrne kupnino na transakcijski račun uporabnika (kupca). Ob prejemu novega izdelka je uporabnik (kupec) dolžan poslati poškodovano ali razlito blago po pošti s priloženim natisnjenim in izpolnjenim reklamacijskim obrazcem ter je hkrati dolžan sodelovati pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

Reklamacija zaradi stvarnih napak
Reklamacija zaradi stvarnih ali prikritih napak je možna kadar:

  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero uporabnik (kupec) kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane,
    ko je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom naročenega, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila,
  • če ima blago stvarno napako.

Uporabnik (kupec) mora o napaki obvestiti ponudnika preko elektronskega naslova info@noli.si in hkrati izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje v roku 8 dni, ugodil zahtevek kupca. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda kupcu pisen odgovor na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Če je reklamacija odobrena, bo poškodovani ali napačno poslani artikel zamenjan. Če enakega artikla ni več na voljo, boste prejeli blago enake kakovosti in v istem cenovnem razredu, kot je bil vrnjeni artikel. Takoj ko od proizvajalca oziroma dobavitelja dobimo nadomestilo, vam bomo artikel dostavili na naše stroške.

V primeru, da proizvajalec oziroma dobavitelj zavrne pritožbo, zaradi poškodb artikla kot posledica neprimerne uporabe, vam bo artikel vrnjen in ne bo zamenjan. O tem vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.

Izdelek z napako je kupec dolžan vrniti na naslov ponudnika Longboard Media d.o.o. skupaj s priloženim reklamacijskim obrazcem. Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Noli.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost blaga posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
  • če ni priloženega računa
  • če blago ni vrnjeno v originalni embalaži
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

Garancija
Za vse izdelke predstavljene v spletni trgovini Noli.si velja 12 mesečna garancija. Garancija vstopi v veljavo od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavite z garancijskim listom ali z računom.
V primeru vračila blaga, za katere čas garancije še ni potekel, vam izdelek zamenjamo z novim če je le to mogoče. V nasprotnem primeru, če zamenjava blaga v garanciji ni mogoča, vam v celotni povrnemo kupnino za izdelek. V takšnem primeru je kupec dolžan vrniti prvotno blago na naslov ponudnika Longboard Media d.o.o. skupaj s priloženim reklamacijskim obrazcem.

Več v Pogojih uporabe