Pogosta vprašanja in odgovori

1. Dostava in vračila

Kam dostavljate in koliko stane dostava?

Izdelke naročene v spletni trgovini Longboard.si trenutno dostavljamo samo na naslove v Sloveniji.
Dostava je brezplačna za vsa naročila v Sloveniji.

Koliko časa bo trajalo, da prejmem naročene izdelke?

Obdelava in priprava naročila najpogosteje traja 1-2, dostava pa 3-5 delovnih dni. Bolj natančen predvideni čas obdelave in dostave naročila je naveden pri vsakem izdelku posamezno. Za informacije o zalogi nas lahko tudi vprašate prek e-pošte urednistvo@longboard.si ali pa nas pokličete na +386 70 253 495.

S katero dostavno službo dostavljate?

Dostava naročenih izdelkov poteka prek DHL dostavne službe.

Ali lahko spremljam pošiljko prek spleta?

Pošiljko lahko spremljate prek spleta. Po odpremi izdelkov boste prejeli tudi številko za sledenje pošiljke, nekdo iz naše podpore pa bo vaše naročilo aktivno spremljal in vas sproti obveščal o podrobnostih dostave.

Ali lahko naročene izdelke vrnem v kolikor je z njimi kaj narobe?

V kolikor zaradi kateregakoli razloga želite izdelke zamenjati ali vrniti, lahko to storite v roku 14 dni od prejetja izdelkov. V primeru vračila izdelki morajo biti vrnjeni v originalni nepoškodovani embalaži in z neodstranjenimi etiketami, kupnino pa vam bomo povrnili v roku 24 ur od prejetja vrnjenih izdelkov. Več o tem si lahko preberete na straneh Dostava in vračilo ter Pogoji poslovanja.

2. Način plačila

Ali je plačevanje prek spletne strani Longboard.si varno?

Naročene izdelke boste lahko plačali po predračunu na bančni račun našega podjetja. Predračun in podatke za plačilo boste prejeli po elektronski pošti, na e-poštni naslov, ki ga boste vpisali na pri zaključku nakupa. Bolj varno ne gre. Plačevanje s kreditno kartico ali PayPal in podobnimi sistemi trenutno ni možno, kmalu pa bomo omogočili tudi tovrstne načine plačila.

Ali lahko naročene izdelke plačam s kreditno kartico?

Žal trenutno plačevanje s kreditnimi karticami ali PayPal in podobnimi sistemi ni možno.

Kje najdem podatke za plačilo?

Podatke za plačilo boste prejeli po elektronski pošti po potrditvi naročila na e-poštni naslov, ki ste ga vpisali ob zaključku naročila. Naročeni izdelki bodo poslani po prejetem plačilu.

3. Splošna vprašanja

Ali so izdelki, ki jih prodajate, originali?

Naša ponudba vsebuje le original izdelke priznanih blagovnih znamk. Ne prodajamo ponaredkov. Vsi izdelki pridejo z originalnimi etiketami proizvajalca.

Ali vas lahko pokličem tudi prek telefona?

Prek telefona smo za vas dosegljivi vsak dan od ponedeljka do petka, od 9. do 16. ure.
Telefonska številka je +386 70 253 495.

Poslal sem vam email ampak še nisem prejel odgovora. Kaj naj storim?

Lahko se zgodi, da vaše sporočilo nismo prejeli iz različnih razlogov, kot so okvare na strežniku in posodabljanje sistema. Prav tako se lahko zgodi, da vaše sporočilo pristane v “Nezaželjeni pošti”, na kar sicer nimamo preveč vpliva. V kolikor ne prejmete našega odgovora v roku 24 ur, vas lepo prosimo, da nas pokličete. Telefonska številka je +386 70 253 495.

* Vsebino te strani aktivno nadgrajujemo.

V kolikor imate vprašanje, vas vabimo, da nam ga pošljete in z veseljem vam bomo odgovorili.