Pogosta vprašanja in odgovori

1. Dostava in vračila

Kam dostavljate in koliko stane dostava?

Izdelke naročene v spletni trgovini Longboard.si trenutno dostavljamo samo na naslove v Sloveniji.
Dostava je brezplačna za vsa naročila v Sloveniji.

Koliko časa bo trajalo, da prejmem naročene izdelke?

Obdelava in priprava naročila najpogosteje traja 1-2, dostava pa 5-7 delovnih dni. Bolj natančen predvideni čas obdelave in dostave naročila je naveden pri vsakem izdelku posamezno. Za informacije o zalogi nas lahko tudi povprašaš prek e-pošte info@longboard.si ali pa nas pokličeš na +386 70 253 495.

S katero dostavno službo dostavljate?

Dostava naročenih izdelkov poteka prek dostavnih služb DHL in DPD ter Pošte Slovenije.

Ali lahko spremljam pošiljko prek spleta?

Pošiljko lahko spremljaš prek spleta. Po odpremi izdelkov prek e-pošte prejmeš številko za sledenje pošiljke, nekdo iz naše podpore pa bo tvoje naročilo aktivno spremljal in te sproti obveščal o morebitnih spremembah.

Ali lahko naročene izdelke vrnem v kolikor je z njimi kaj narobe?

V kolikor zaradi kateregakoli razloga želiš izdelke zamenjati ali vrniti, lahko to storiš v roku 14 dni od prejetja izdelkov. V primeru vračila izdelki morajo biti vrnjeni v originalni nepoškodovani embalaži in z neodstranjenimi etiketami, kupnino pa ti bomo povrnili v roku 24 ur od prejetja vrnjenih izdelkov. Več o tem si lahko prebereš na straneh Dostava in vračilo ter Pogoji poslovanja.

2. Način plačila

Kako lahko plačam naročene izdelke?

Naročene izdelke lahko plačaš prek PayPal (tudi s kreditno kartico) ali po predračunu na bančni račun našega podjetja.

Kje najdem podatke za plačilo po predračunu?

Podatke za plačilo prejmeš po elektronski pošti po potrditvi naročila na e-poštni naslov, ki ga vpišeš ob zaključku naročila. Naročeni izdelki bodo poslani po prejetem plačilu.

3. Splošna vprašanja

Ali so izdelki, ki jih prodajate, originali?

Naša ponudba vsebuje le original izdelke priznanih blagovnih znamk. Ne prodajamo ponaredkov. Vsi izdelki pridejo z originalnimi etiketami proizvajalca.

Ali vas lahko pokličem tudi prek telefona?

Prek telefona smo dosegljivi vsak dan od ponedeljka do petka, od 9. do 16. ure.
Telefonska številka je +386 70 253 495.

Poslal sem vam email ampak še nisem prejel odgovora. Kaj naj storim?

Lahko se zgodi, da tvoje sporočilo nismo prejeli iz različnih razlogov, kot so okvare na strežniku in posodabljanje sistema. Prav tako se lahko zgodi, da tvoje sporočilo pristane v “Nezaželjeni pošti”, na kar sicer nimamo preveč vpliva. V kolikor ne prejmeš našega odgovora v roku 24 ur, te lepo prosimo, da nas pokličeš in o tem obvestiš. Telefonska številka je +386 70 253 495.

Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje? Piši nam in z veseljem ti bomo pomagali.