Orangatang “In Heat”

Orangatang "In Heat" koleščki so trenutno precej popularni in videvamo jih v vseh možnih muvijih, na tekmovanjih itn. Tudi pri nas je kar nekaj riderjev, ki so zadovoljni z njimi vključno z mano.

orangatang_in_heatOrangatang “In Heat” koleščki so trenutno precej popularni in videvamo jih v vseh možnih muvijih, na tekmovanjih itn. Tudi pri nas je kar nekaj riderjev, ki so zadovoljni z njimi vključno z mano. Model “In Heat” so velikosti 75mm in to velikost se precej pogosto fura v downhill disciplini oz. speedboardanju. Sama znamka je precej nova na tržišču in od začetka jo je do maksimuma spromoviral nihče drug kot pa Loaded pa niti ni čudo, da se tako hitro “prijeli”… Skratka, govorimo o koleščkih, ki bojo poslužili vsakemu, tako tistim, ki imajo radi slajdanje (drsenje) in dober grip (oprijem).

“In Heat” imajo precej široko vozno površino in sicer 56mm kar omogoča večjo stabilnost. Posebni so tudi po svoji specifični obliki notranje strani koleščka, ki e “rebrasta”. To naj bi omogočalo večjo “povratno silo” pri zavijanju kar pomeni, da se  iz zavijanja lažje in hitreje postavijo nazaj v svojo prvotno obliko in s tem tudi riderju omogočijo lažje postavljanje nazaj v center ali prvotni položaj.

“In Heat” so “offset” koleščki, kar pomeni, da položaj lagerjev ni na sredini koleščka ampak je zamaknjen bolj v notranjost. S tem se pri pritisku poveča oprijem na notranju strani koleščka, dokler je na zunanji strani koleška tudi večja “luknja” kar omogoča upogibanje in boljši oprijem na zunanji strani.

Robovi koleščka so oštri (sharp edge). Tudi to pripomore k boljšemu oprijemu in zmanjša možnost drsanja kadar to ni zaželjeno. Po parih powerslidih se ta rob “razbije” oz. postane bolj okrogel in takrat ti koleščki poleg tega, da lepo držijo tudi drsijo. Res je, da je zaradi tega za slide potrebno vložiti nekoliko več energije ampak sama zmes (formula) je taka, da kolešček tudi zelo lepo drsi.

“In Heat” pride v dveh verzijah, ki se razlikujeta po trdoti (durometer). Oranžni imajo duro 80a in so mehkejši violčni pa imajo duro 83a in so bolj trdi. Oranžni so bolj oprijemljivi in nekoliko počasnejši (ampak neznatno) in se pri drsenju zaradi tega bolj obrabljajo. Violčni so bolj trdi kar omogoča boljše / lažje drsenje ampak so tudi precej oprijemljivi in zaradi tega bolj primerni za freeride.

Ko so novi na vozni površini koleščka lahko opazimo “sijajno” plast, ki jo je priporočljivo obrabiti – takrat koleščki postanejo tisto kar dejansko so – super za vsako priložnost.

Moja osebna izkušnja s temi koleščki je precej dobra. Res je, da sem ih obrabil v dobrih 45 dnevih ampak na koncu koncev koleščki so “potrošna roba”. Mogoče sem se na koncu odločil raje obrabljati šuhe saj so ti za polovico cenejši ampak definitivno bom te koleščke še kupil in jih uporabljal.

Pogosto lahko opazimo, da nekateri rajderji imajo spredaj in zadaj različne koleščke. Spredaj ponavadi damo trše koleščke zadaj pa mehkejše. S tem se doseže boljše drsenje in kontroliranje smeri in boljši oprijem zadnjega dela kar naj bi preprečilo izdrsavanje. Ko gre za “In Heat” bi spredaj dali violčne zadaj pa oranžne.

Niso najbolj poceni niso pa niti najdražji. Cena se na evropskem tržišču giblje okoli 60,00 €.